Mobil ordrestyring på tablets – smartTRANSPORT

Produkter

SMARTTRANSPORT APP

Medarbejdernes mobile registreringsværktøj

SmartTRANSPORT er Kyborgs app til mobil ordrehåndtering for chauffører og andre medarbejdere ude i felten. App’en hører sammen med Kyborg smartTRANSPORT ordre- og disponeringssystem, men kan også leveres med henblik på integration til andre disponeringssystemer.

I udviklingen af app’en er der lagt stor vægt på, at den skal være hurtig og nem at anvende for medarbejderne.

Når en chauffør logger ind i app’en på sin Android tablet eller smartphone ved arbejdsdagens begyndelse, ligger dagens opgaver klar på ordrelisten. 

Ordrerne kan udføres ved enten at gennemgå og evt. rette antal på de enkelte linjer eller blot ved at godkende hele ordren. Chaufføren kan endvidere gives mulighed for selv at oprette nye ordrelinjer ud fra et ydelses-/varekartotek i appen, hvis kunden f.eks. skal faktureres for ventetid eller der skal tilføjes en bestemt reservedel. Dette og andre kartoteker administreres centralt i systemet på kontoret. 

Ved afslutning af hver ordre skal chaufføren angive en statuskode for om ordren er blevet udført problemfrit eller om der er noget at rapportere. Eksempler på statuskoder kan f.eks. være  “ALT OK eller “LUKKET”. Der kan skrives kommentarer til statuskoderne og selve koderne er specifikke for den enkelte virksomhed, så det kun er relevante oplysninger der vises. Der kan endvidere tilføjes billeder til ordrerne. 

Efterhånden som chaufføren arbejder sig igennem dagens opgaver lægges de nederst på listen, markeret som færdige, så listen holdes så overskuelig som muligt. 

Til sidst afsluttes arbejdsdagen i appen og de her registrerede tider samt evt. pauser kan anvendes til lønberegning.   

SmartTRANSPORT App giver tidsmæssigt store besparelser for både chauffører og kontor. Den reducerer behovet for telefonisk kontakt, fjerner papirregistrering og reducerer indtastning. De færdige ordrer kommer direkte tilbage i systemet og ligger klar til at blive godkendt til fakturering.

Kontakt os i dag

Andre fordele

Det er nemt at oprette nye ordrer, da der kan fritekst-søges på navn eller adresse.

Priser på varer eller ydelser kan være kundespecifikke (Priser vises ikke på tablets i bilerne)

Det giver godt overblik at man kan se bilernes ruter inden man placerer en ordre.

Alle kundeadresser geopositioneres

Virker sammen med Google navigation på tablets

Meget nemt for chaufførerne at anvende

Nem og billig integration til gængse økonomisystemer

Webløsning der kan tilgås fra alle computere og kører i døgnovervåget hostingcenter.